si gadis masih mencari diri
kejam

Wednesday, May 9, 2012 @ 5/09/2012 11:38:00 PM | 0 Comment [s]


orang sibuk nak exam , aku sibuk nak bersedih sbb putus cinta . haiish , ape nk jadi hah ? najihah , be strong oke . dia dah xnk kau sbb tuh dea tinggl kau tanpa sbrg sebab , kau tak buat slah pom tp die tetap tinggl kau dengan alasan dah tawar hati ngn kau  . dah , celik mata . pelajaran first . tahun niem kan nk spm . tulah kata-2 semngt aku , tp walau bnyk kali aku ingt kata smngt nie , pendirian aku tetap sama . aku sayang dia , aku nk dia , aku cinta dia . aku nk tunggu dia . mnde tuh takkan pernah berubah walaupun die tak layan aku , die tak text aku , die anggp aku sbgai musuh dia . tapi kata orang , lupakan dia sbb die dah marah kau tunggu dia  . saban hari aku terfikir ngn kata-2 niem , yelah , aku tahu suatu hari nanti aku akan berputus asa dan lupakan niat aku untuk terus menunggu dia . ye , suatu hari nanti aku akn cari pengganti dia , tapi buat masa skrg aku belum dapat terima hakikat yang dia telah tingglkn aku . tapi awk , ape salah saya ek ? awk tingglkn saya tanpa saya melakukan sebarang kesalah . kenapa mesti awk buat saya mcm niem ? semua orang tahu awk setia , smpaikn kawan-2 awk mcm salahkan saya sbb kite berpisah . hancurr hati saya , semua orang tak fikir hati saya , semua orang buat hati saya sakit sedangkn sy berusaha untuk menjaga hati orang laen . dunia ini memang kejam !


Older Post | Newer Post
si gadis

 photo c9619c73-fa2b-4daa-98ef-6149d4e5eec4.jpg
assalammualaikum hai , its me jiehah ,owner of this blog .


Navigations!

post About Site


fav' song!